Pages Navigation Menu

Klaipėdos skyrius

A.Užemeckienė apie „Nepriklausomą moterų laikyseną“

A.Užemeckienė apie „Nepriklausomą moterų laikyseną“

“Kalbėsiu apie nepriklausomą moterų laikyseną. Mėginsiu patarti kaip šiais laikais moteriai tobulinti savo asmeninę rinkodarą. Tai tinka moteriai, kuri stovi savo karjeros pradžioje ir planuoja savo karjerą.  Ir moteriai, kuri sukasi profesinės kasdienybės verpete ir klausia savęs, kuri asmeninės rinkodaros strategija greičiausiai galėtų nuvesti prie tikslo ir kartu prie pareigų paaukštinimo, prie naujo projekto ir naujų klientų”,- pirmadienį moterims-socialdemokratėms susirinkime pasakojo LSDMS Klaipėdos m. klubo pirmininkė Audra Užemeckienė.

„Niekas nežino kas jame glūdi, kol nepabando išsiaiškinti“ Ernestas Hemingvėjus. Tam, kad išsiaiškintume, kas glūdi mūsų viduje, reikėtų viso gyvenimo. Ką mes veikiame, kas padaro mus ypatingus, nepakartojamus. Viename iš tokių aspektų yra Charizma – švytėjimo fenomenas. Ką mes apie jį žinome. Kažkas įžengia į kambarį ir visi atsigręžia į jį sužavėti. Jis ne gražesnis už kitus, ne inteligentiškesnis, ne turtingesnis, tačiau spinduliuoja kažkuo ypatingu. Tą išskirtinumą sunku nusakyti žodžiais ir galima tik pajusti. . O ką pajuntame mes? Mes jaučiame, kad čia stovi kažkas, kas myli save, yra skaidrus, gyvybingas ir atviras. Jis domisi kitais žmonėmis ne paviršutiniškai, bet sąžiningai ir intensyviai. „Charizma“ veikia ir daro žmogų nepakartojamą. Tai vienas iš daugelio aspektų, leidžiantis patirti, kaip žmogus veikia per savo asmenybę.

Asmenybė yra viena pusė, o asmeninė rinkodara – kita. Abi jos dabar ypač reikalingos, kur kas labiau nei kada nors anksčiau. Nes laikai sunkūs. Šimtai pretendentų pareiškimų į vieną paskelbtą darbo vietą – ne retenybė. Kam nusišypso laimė ir yra pakviečiamas pokalbiui, kas gali pristatyti savo gaminius potencialiam klientui, tas įveikė pirmąjį barjerą. Antrasis barjeras yra būtinybė teisingai ir gerai save parduoti. Palikti gerą išliekamąjį įspūdį. Nes pirmąjam įspūdžiui antro šanso nebūna, todėl asmeninė rinkodara šiandien tapo gyvybiškai svarbi.  Ir ne vien profesinėje srityje. Asmeniniai ryšiai su visuomene, svaime aišku, padeda išsirinkti partnerį. Ar suktumėtės kontrolierių, finansininkų ir asistentų darbo rinkoje, ar potencialaus partnerio paieškos rinkoje, – visur jūsų pareiga bus pasirūpinti tinkamu įvaizdžiu. Pažinti stipriąsias savo charakterio savybes, sugebėti įvertinti savo silpnybes, žinoti, ko aplinkiniai tikisi iš jūsų, – visa tai yra ilgalaikio poveikio sėkmės veiksniai. Jūsų viršininkas turi būti įsitikinęs, kad būtent jūs esate tinkama kandidatūra naujoms pareigoms. Neleisdami skardenti trimitams savo asmeniui ir nemokėdami daryti reklamos sau, negausite svajonių darbo ir (svajonių vyras) liks tik svajonė.

Kiekvienoje moteryje slypi nepaprastos potencialios galios, kurias kaip nešlifuotą deimantą reikia iškeltų į dienos šviesą. Nuo dienos šviesos iki rampų šviesos lieka nedidelis, bet svarbus žingsnis. Domėjimasis savimi yra geriausia sąlyga, leidžianti reklamuotis. Žinojimas, ką gerai mokate, kaip save išryškinate, kaip geriau atrodote, suteiks jums neįtikėtinų pranašumų konkurencinėje kovoje, jeigu kalbėti kokybės ženklų pasaulio kalba.

LSDP Klaipėda info

Palikite Komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *